My Danish Blog

« نوشته قبلی

  

صفحه اصلی

  

نوشته بعدی »


گنه کرد در بلخ...

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵

آنچه در آذربایجان اتفاق افتاد می‌توانستیم در هر نقطه‌ای از ایران هم شاهدش باشیم که این همه عوارض حکومت‌های استبدادی است که حرمت ملت را رعایت نمی‌کنند و حقوق انسانی شهرندان را مدام زیر پا می‌گذارند. در چنین حکومت‌هایی است که هرازگاه مردم بهانه‌ای برای ابراز خشم فروخورده خود می‌یابند و به خیابان‌ها می‌ریزند. پاسخ رژیم هم به اعتراضات ملت همواره چوب و چماق است و نه پذیرش حماقت‌های حاکمان و درک ریشه و علت نارضایتی‌ها.

در این بلاهت محض این «مانا نیستانی» است که دارد قربانی می‌شود و رژیم برای نجات خودش از این بحران بعید نیست فردا «مانا» را وادار به شرکت در همان شوهای معروف تلویزیونی کند که همه می‌دانیم و او را زیر شکنجه در مقابل ملت به اعتراف گناه‌های ناکرده بکشاند و بگوید این کاریکاتور را بدستور ماموران سیا که مدتهاست وی با آنها همکاری می‌کند و برای بر هم زدن ثبات ام‌القرای اسلام کشیده است.

تنها راه خروج شما از این بن‌بست و بحران پاسخ به مطالبات به حق ملت است و اگر نمی‌توانید قدرت را به نمایندگان واقعی ملت بسپارید.


::: ایمیل :: اسدالله علیمحمدی :: ۰۹:۲۴ :::

LINK  |  Comment 40
دوستان به اين نوشته لينک داده‌اند:

پيام‌هاى زير را براى اين يادداشت نوشته شده:

 نويسنده: ابراهيم

شنبه، ۲۰ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۰:۳۷

بسکتبال ورزش دانشگاهی

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.ebinba2004.persianblog.com


 نويسنده: ابراهيم

شنبه، ۲۰ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۰:۳۲

ممنون از اينکه لنک داده بوديد.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.ebinba2004.persianblog.com


 نويسنده: کوهيار و آرمان

جمعه، ۱۹ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۱:۴۶

و من بلند بلند
كتاب جامعه مي خواندم
و چند زارع لبناني
كه زير سدر كهن سالي
نشسته بودند
مركبات درختان خويش رادر ذهن شماره مي كردند
كنار راه سفر كودكان كور عراقي
به خط لوح حمورابي
نگاه مي كردند
و در مسير سفر روزنامه هاي جهان را مرور مي كردم

 E-mail:  mirdarzi@gmail.com

 URL:  http://www.ernesto.blogfa.com/


 نويسنده: hich kas

جمعه، ۱۹ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۷:۲۶

سه لام
آمو اسد
خويي ؟
باب ديارت ني ؟؟؟
تركيا ترورت كردنه ؟؟؟
دء وقتي كه رتيه چناريا سوزه ميدو هم خيلي بلان تر بين ،
سرش رسسه تا ثريا ،‌ بايد بييني ،‌ راسي كتاو فروشي محمدي منه وء‌ويرت ؟؟؟
چيي دء‌ دوا داري چي ؟؟؟؟
اما هيش كومشو درمونه دردء‌ ياد وطن دء دوران ژيرينه نمي كه ،‌
آقا شاد زيي
خنه و لوو و شادي دء‌دل

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.khormoa.tk


 نويسنده: آرش

پنجشنبه، ۱۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۴۴

اسد عزيز نميدانم چرا جاي امضا اکثر دوستان وبلاگ نویس هم محفل شما زیر بیانیه ی
22 خرداد: تجمع مسالمت‎آميز زنان در اعتراض به قوانين زن ستيز

خالي است. چه در خواستی فوری تر از اصلاح قوانين دوره جاهليت عرب كه نيمي از جمعيت كشور دارد از آن رنج مي برد!!

http://herlandmag.com/news/06,06,06,01,10,06/


 E-mail:  motherearth1@gmail.com

 URL:  http://www.doust114.persianblog.com


 نويسنده: پسر خرم‌آباد

پنجشنبه، ۱۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۰:۰۶

سلام . شما توی ياهو آی دی نداری؟ راستی آقای مهدی کرد رو می‌شناسی که ساکن دانمارکه؟

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://esperans.persianblog.com


 نويسنده: ابراهيم خدايی

چهارشنبه، ۱۷ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۱:۱۲

ادامه ... ببخشيد که طولانی ميکنم ولی حالا که صحبت کوروش و داريوش امد نميتوانم اشاره نکنم که تا جايی که ما ميخوانده ايم پايتخت تابستانی و زمستانی کوروش در هگمتانه و شوش بوده است که هر دو در دوسر همين استان لرستان فعلی هستند و بابا کوروش مدتها در لرستان طی طريق ميکرده است حالا چرا کويرنشينان يزدی و کرمانی بايد فرزندان کوروش باشند اما لرهای ايذه و خرم اباد و عربها و ترکهای شوش و همدان تخم افراسياب ؟؟؟؟!!! به هر حال از شما سپاسگذارم که به مساله هويتهای قومی و محلی ايران توجه نموديد.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://lorblog.blogfa.com


 نويسنده: ابراهيم خدايی

چهارشنبه، ۱۷ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۱:۰۶

ادامه ... درد اور ترين کامنت ان متعلق به يکی از دوستانی بود که ادعا ميکرد همتبارمان هم هست همان اقا مهدی که معتقد است زبان فارسی بايد تقويت و ترويج شود چون عامل وحدت ايران است و زبانهای لری و.. بايد از صحنه روزگار محو شوند چون عامل تفرقه هستند !!! من در پاسخ به اين دوست عزيز که متاسفانه ردپايی هم از ايميل يا وبلاگشان به جای نگذاشته اند عرض ميکنم اگر شما هم مثل جدتان رضاخان ميرپنج در ارزوی يک ايران خيالی با يک زبان و يکرنگ و لابد يکدل هستيد که بر آن حکومت کنيد متاسفانه بايد بگويم که نه من و به نظر من نه هيچ لر ديگری اهل ايران نبوده و نخواهد بود ايران ما در ذهن و خيال شما نيست بلکه يک موجود دنباله دار تاريخ است از زمان کوروش و داريوش - نميدانم چرا فارسها دايم تاکيد ميکنند که تا پيش از اين کوروش و داريوش در ايران ادم نبوده و تاريخ از ايشان شروع شده است و لابد قبلا خلا بوده!!!- است ايرانی رنگارنگ که هيچ وقت فارسی زبان ان نبوده است.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://lorblog.blogfa.com


 نويسنده: ابراهيم خدايی

چهارشنبه، ۱۷ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۵۹

سلام بر اسد عزيز! اسد جان مطالب شما را در مورد افتخار کردن به لر بودن يا ايرانی بودن و توضيحات و کامنتهای مربوط به ان را خواندم .. بايد بگويم که بسيار خرسندم که ميبينم شما تا اين حد ما قومگراها را درک ميکنيد - اين اصطلاح قومگرا الان بيشتر يک فحش است که به وسيله ان فعاليتهای امثال ما را محکوم ميکنند.
از کامنتهای بسياری از اين به قول شما ناسيوناليستهای ايرانی هم فقط ميتوان متاسف شد که نام ايران بازيچه دست اين قشر بيسواد و کوته بين شده است.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://lorblog.blogfa.com


 نويسنده:  نويسنده: همشهریي تو (در وطن خويش غريب)

سه شنبه، ۱۶ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۳:۳۴

اولين هديه من به شما هم‌استانی ساکن در غربت:
http://alpha.zshare.net/files/265398/refrandom.swf

و دومين هديه شعری از مرحوم علی‌اکبر سعيدی سيرجانی که نمی‌دونم خونديش يا نه (هر چند که شما مقیم دانمارک هستی نه آمریکا):


اي مـُـقــيــم ديـــارِِ آمـــريـــكــا
بــازگــو تــا چـگـونـه اي آنـجـا؟

روزگـارت بـه كـام مـي گـذرد؟
زنــدگـي بــرمـَرام مـي گـذرد؟

انـدر آن سـرزمـيـنِ سِـنـت و دلار
هـسـتـي از خـطِ روح برخوردار؟

خوش در آنجا بمان ، هـمـيـشــه بـمـان
فـارغ از رنـجِ پـشـم و شـيـشــه بـمـان

كــه در آنــجــا اگــر سـوار نـيـسـتـي
هـمـچـو مـاهـم بـه زيـرِِ بار نـيـسـتـي

هـــمـــســـرت راحـت و آزاد اسـت
فــارغ از جـورِِ شـيـخ و شياد اسـت

چــادرِِِ تـيـره بــر سـرش نـكـنـنـد
صـيـغـه عـون و جعفرش نـكـنـنـد

پـســرت سـرگـرمِ درس و دانـشــگـاه
نـه بـسـيـجـش خـبـر بـُوَد ، نــه سـپـاه

دخـتـرت در امان ز تو سـريـسـت
نــه گـرفـتـارِِ حـكـمِ روسـريـسـت

گـفـتـه بـودي كــه : نـوبـهـارِِ دگـر
مـيـكـنـي ســوي ايـن ديــار سـفـر

كـرده آسـايـش و امـان كِـسـِـلـت؟
زده عـيـش و نـشـاط زيــرِِ دلـت؟

هـوسـت چيست؟ رنج و خاريها؟
نـوحـه و نـالــه و سـوگـواريـهـا؟

در صــفِ قـنــد و نـفـت ايـسـتــادن؟
جــان به تــامـيــنِ آب و نــان دادن؟

رنـگِ مـاتـم زدن بــر چـهـره حـيـات
رنــجـه گـشـتـن ز انـکـرالاصـوات؟


نــاز ز رانـنـدگـانِ دون ديــدن؟
زيـرِِ بـاران و بــرف لـرزيــدن؟

شـبِ تــاريـک ، دورِِ شـعـلـه شـمـع
جـمـع گشتن ولي نه با دلِ جـمـع؟

نــه عـزيـزِ دلـم ، بـه عــشــقِ وطــن
خــويـش را در بـــلا و غــم مـفــكـن

وطــن از فيضِ هـمـدلان وطـن اسـت
نـه در دشـت و نـه گل و چـمـن اسـت

در چـنـيـن خـاکـدانِ پـُر مـحـنـي
نـيـسـت دگر مـن و نزاعِ وطـنـي

مـسـكـنِ امـنِ دزدهــا ايـنـجـاسـت
وطــنِ زن بـه مُـزدهـا ايـنـجـاسـت

دل و جـان زيـن طـويـلـه بـيـزار است
دورِِ پـــالان و نـنـگ و افــســـار اسـت

هــوسِ ريـش و پـشـم اگــر داري
ســـوي ايـــران روانـه شـو بـاري

تــا بـبـيـنـي چـه مـيـرود بـر مــا
زيــن سـتـم پـيـشـگـانِ اهـلِ ريــا

تــا بـبـيـنـي چـه سـان گرفـتـاريـم
تــا بـبـيـنـي چـه عـالـمـي داريــم

هــمــچـو خــر آرزوي دُم كــرده
دم نـجـسـتـه و دو گوش گُـم كرده

ديــگــران پـَر گـُـشــان به اوجِ فــضــا
مـاييم و حـيـض و نـِـفــاث و اِسـتـبـرا

ديـگـران سـر نـهـاده در پي کــار
مـا و فريـاد و نوحه با يـک شـعـار

ديـگـران گرمِ عـيـش و نـوش و رفـاه
مــا سـيـه طـلـعـتـان شـهــادت خـواه

پُـشـتِ پـا خـورده از بـلاهـتِ خـويـش
نـمـکـي هـشـتـه بـر طـرحـت خـويـش

خويـش را هـمـطـرازِ خـر كـرده ايـم
دزد را پـــاســبـــانِ زر كــرده ايــم

بــيــشــمــان کـم ز کـارِ جـاسـوسـي
پــشــتــمــان خـم ز بـــارِ سـالـوسـي

نــه از جـهـان كامي و نـه امـيـدِ بهشت
كــافـــرِ مـفـلـسـيـم و قــحـبـــه زشــت

****

ای غريب آشنا قلم تو زبان کوتاه ماست پس بتاز .

نکته‌ای که می خواهم بازگو کنم اين است که جمهوری‌اسلامی همواره از لرها وحشت داشته و دارد و گرنه تا اين حد آنها را در محروميت نگه نمی‌داشت. به قول يکی از کارگزاران خودشان خرم‌آباد هر چه کارخانه داشته مربوط به دوران رژيم ستمشاهی است که آنها هم در سايه الطاف اين رژيم تعطيل شده‌اند. در عوض به خاطر خودی بودن نماينده بروجرد پس از انقلاب تمامی کارخانه‌های استان به اين شهر برده شده‌اند.... اما سرانجام آتشفشان روزی فوران خواهد کرد . بعداْ هم بهت سر می‌زنم البته امیدوارم فیلترت نکنن. يا حق

 E-mail:  sprans2000@yahoo.com

 URL:  http://دعاي خير


 نويسنده: محمد

سه شنبه، ۱۶ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۵۸

اسد آقا جان سلام ... آقا به روز نمی کنی ... برادر دلمان تنگ شد ديگر ... شاد باشی و ديرزی ... محمد

 E-mail:  m.p.tehrani@gmail.com

 URL:  http://www.alvand4all.persianblog.com/


 نويسنده: گربه خانوم

سه شنبه، ۱۶ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۲۴

کومنت برای بيلی.
کسی که حيوانات رو دوست داره بايد همشون رو دوست داشته باشه . به خواهر من گفتی گربه ها رو بريز بيرون سگه رو نگهدار. ..خوب اين گربه ها هم چندين ساله دارن تو اون خونه زندگی ميکنن. سگه تازه ۱ سال هم نيست که اومده و توی اون خونه راحت هم نيست چون اصلا نميشه بردش بيرون و اسيره تازه مثل تو سگ کوچولو هم نيست... يه سگ گنده است که همش به صندلی بسته شده !!!

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://gorbeh-irani.pesianblog.com


 نويسنده: omid

سه شنبه، ۱۶ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۰:۴۹

baba bikhiyal donya
ma ke in chand sale savari dadim
az in be bad ham midim dige

 E-mail:  omidsaeed3@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: رضا خرم آبادی

دوشنبه، ۱۵ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۴۰

به نوشته ( ایران وطن من نیست! ) تو وبلاگم لينک دادم
و البته به نوشته بعديش که در توضيحش نوشتی .
ببخشيد بی اجازه بود .
در پناه حق .

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://younglog.persianblog.com


 نويسنده: hoderpad

یکشنبه، ۱۴ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۱:۰۲

در دفاع از يک بلاگر
http://hoderwatch.blogspot.com/2006/06/blog-post_03.html

 E-mail:  hoderwatch@gmail.com

 URL:  http::/hoderpad.blogspot.com


 نويسنده: hich kas

یکشنبه، ۱۴ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۹:۴۰

تو ز شادي خندخند و نيستي آگاه از آن / که فلک بر تو بخندد روز و شب در زير لب

خوشحالم که خنه سیه الحمدلا خنه ای نشس وء لویات

ممنون که سر زیی
ممنون سی لینک هم
شاد زیی و سربلن

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.khormoa.tk


 نويسنده: hich kas

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۲:۵۲

عامو اسد سه لام
چطوری ؟ پیرمرد
ممنون که سر زیی یه کمی گپی کشکی منه و یادمو دونیم که کوشکیا با ید خدمت بکن وء گپیا .و ...
نمونه اش هم یا که جنابالی عکس گمالیا آبادی ولاتتونه نیایه دء وبلاگت ، مه هم سر گپی کردمه ، علامتی قدیمی و عتیقه و دء رده خارجی نه که مدلش مال 5000 قبل میلاد شایتی هم زیتری با نیام ری وبلاگم ، اما تا جای که ها وء یاییم ماشته ی هیچ جا نه چقلونی نه جایی هنی چنی نی الوت بوخشیت که گوتم نقشه درخت زنیی نه وا طرح ماشته اشتباه گرتیه ، تقصیر خوته پیا که ار کمی او گمالنه دء ور چشت دیر بکی بیتر می نیش .
بدشم مه خوو تپسه مه دء ته ای چقلونی و فکر می کم بیهشته او ...
راسی هنی کیچه رییس یاور ها وء ویرت ؟؟؟
مله یهودیا چی ؟؟؟
بی خیال الو و دء دشو چیی نمنه . ار مه هم باهم چی رضا خورموویی بونمه ت و یایه خورمووه وء هم دی سنی که حضرتالی داری و آیم دم وء ساعت ویر ملکشه می کی ممکنه کار خوویی نووه . وء هر حال شایتی جوونیایی چی مه که سرگرمیاشو زیاده دی سن و سال زیاد وء فکر واتیا و وطن و ای چیای نوون ....
آقا پر حرفی کردم
شرمنده
شاد زیی و سربلن

امو شاد زیی و سربلن

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.khormoa.tk


 نويسنده: hich kas

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۲۲:۴۹

عامو اسد سه لام
چطوری ؟ پیرمرد
ممنون که سر زیی یه کمی گپی کشکی منه و یادمو دونیم که کوشکیا با ید خدمت بکن وء گپیا .و ...
نمونه اش هم یا که جنابالی عکس گمالیا آبادی ولاتتونه نیایه دء وبلاگت ، مه هم سر گپی کردمه ، علامتی قدیمی و عتیقه و دء رده خارجی نه که مدلش مال 5000 قبل میلاد شایتی هم زیتری با نیام ری وبلاگم ، اما تا جای که ها وء یاییم ماشته ی هیچ جا نه چقلونی نه جایی هنی چنی نی الوت بوخشیت که گوتم نقشه درخت زنیی نه وا طرح ماشته اشتباه گرتیه ، تقصیر خوته پیا که ار کمی او گمالنه دء ور چشت دیر بکی بیتر می نیش .
بدشم مه خوو تپسه مه دء ته ای چقلونی و فکر می کم بیهشته او ...
راسی هنی کیچه رییس یاور ها وء ویرت ؟؟؟
مله یهودیا چی ؟؟؟
بی خیال الو و دء دشو چیی نمنه . ار مه هم باهم چی رضا خورموویی بونمه ت و یایه خورمووه وء هم دی سنی که حضرتالی داری و آیم دم وء ساعت ویر ملکشه می کی ممکنه کار خوویی نووه . وء هر حال شایتی جوونیایی چی مه که سرگرمیاشو زیاده دی سن و سال زیاد وء فکر واتیا و وطن و ای چیای نوون ....
آقا پر حرفی کردم
شرمنده
شاد زیی و سربلن

امو شاد زیی و سربلن

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.khormoa.tk


 نويسنده: رضا خرم آبادی

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۳۱

باور کن فکر نمی کردم ناراحت بشی وگرنه اصلا پيشنهاد ديدنشون رو نمی کردم .
شرمنده .

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://younglog.persianblog.com


 نويسنده: آرش

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۲۰

این لات هایی که در خیابان های آذربایجان راه افتاده بودند نه بویی از فرهنگ آذری برده اند ونه کلا فرهنگ.این ها فقط یک عده آدم آویزان و بی فکر و وطن فروش هستند که نان شب فکریشان از ترکیه و آذربایجان گدا گشنه می اد.این همه تفسیز بیخود نکنید.آذربایجان بدون اینکه برای ایران سود آوری اقتصادی داشته باشه وضعش از خیلی جاها که نبض اقتصاد ایران هستند بهتره.انصاف هم خوب چیزیه

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: شهريار از لرستان جنوبی

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۷:۵۹

سلام .. زنده باد همتبار ما که اينقدر زيبا و متين و پر می نويسد .. من هم اهل لرستانم ولی نه لرستان خوشنام شما .. لرستانی که در این مملکت استبدادزنده نامش روی هیچ نقشه ای نیست .. تحليل شما در مورد آذريها و اينکه واکنش ما اقوام مختلف به ايران نيست بلکه به اتسبدادی است که به نام ايران حکومت می کند عالی بود.. زنده باشي

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://denalor.blogfa.com


 نويسنده: رضا خرم آبادی

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۲۰

آزادی برای مانا .
براي جهانبگلو .
آزادي براي قلم .
آزادي براي انديشه .
هر روز و هر روز و هر روز يه ماجراي جديد ، يك قرباني جديد .
يك ...
اي كاش اين دوران زودتر تموم بشه اي كاش اينا فقط خواب باشن و اي كاش ...
آقا اسد جان آلبومي از شقايق هاي ناب لرستان روي فتوبلاگم زدم كه گفتم شايد دوست داشته باشي ببيني .
در پناه حق .

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://younglog.persianblog.com


 نويسنده: حسين خداداد

شنبه، ۱۳ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۳۸

سلام
خواهش می کنم در نظرسنجی شرکت کنید و همچنین از دوستان خواهش کنید در نظر سنجی شرکت کنند
قربون شما حسین خداداد
http://www.hosseeinkhodadad.blogfa.com/
مرسی

 E-mail:  hosseeinkhodadad@hotmail.com

 URL:  http://www.hosseeinkhodadad.blogfa.com


 نويسنده: آريايی از زاگرس

جمعه، ۱۲ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۸:۲۶

سلام فراوان .من نمی دانستم شما همشهری من هستيد .البته اين در اصل ارادت من نسبت به شما تغييری باعث نمی شود .فقط آنرا غليظ تر و خالصانه تر می کند. اسدالله گرامی من مدتها پيش به خاطر مضامين نوشته هايت که برايم ارزشمند بود به شما لينک دادم . ولی الان که فهميدم همشهری ام هم هستی بسيار بسيار شاد تر گشتم. در مورد ترکها و آذريها ضمن اين که بايد بگويم با کليت مسير فکری شما موافقم و با شونيسم مخالفم .اما بگذار بی رودربايستی يک چيزی به شما بگويم .يک سری اقوام ايرانی هستند که هرگز خود را صد در صد ايرانی و مخلص به آن ندانسته اند .از جمله ترکها ُعربها و بلوچها و جديدا هم کردها . البته يک دليلش قساوت و ظلم حکومت مرکزی است که هميشه از گذشته های دور بوده است .اما خوب اين بند تنبان برای فاطی نمی شود و نمی توان احساسات مردم آذربايجان و خوزستان را نسبت به ترکيه و عراق که اتفاقا در طول تاریخ همواره پايگاه توطئه و هجمه لجوج ترين دشمنان ما بودند را انکار کرد يا از ان حرفی نزد .منتها ی مراتب تفکيک بين دو قضيه که عرض می کنم به شدت کار سخت و پيچيده ای است.: ۱ظلم تاريخی حکومت مرکزی به اقوام ۲ حد واکنش منطقی اقوام به اين تبعيض و سرکوبها کجا بايد باشد؟
بيچاره ما لرستانيها که هيچ پايگاهی در هيچ جای جهان نداريم و البته صاحب اصلی اين خانه ويران به نام ايران هم ما هستيم.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.hozhabr.blogspot.com


 نويسنده: م. سهرابی

جمعه، ۱۲ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۲:۳۸

چاکریم آقا سیّد !
خیلی ممنون که کامنت ِ منو نذاشتی « انتقام جویان ِ وطن ِ آریایی » ببینن !
واقعاً ممنونم .
وقت کردی یه سری هم به ما بزن .

 E-mail:  msohrabi42@yahoo.com

 URL:  http://fardayerowshan.blogspot.com


 نويسنده: ساقی

پنجشنبه، ۱۱ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۵۸

همیشه دوست داشتم که بهترین زمان از زندگی خود را پیدا کنم اما تنها زمان به دست اوردن آن وقت موقعی بود که آن را سپردم

 E-mail:  sogand59saghy@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: محمد

پنجشنبه، ۱۱ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۴۱

سلام اسد جان عزيز ... ما را لينکيده بودی به بلاگ نيوز که نتانستيم ببينم چرا که فيلتريد بودندش ... باری در مورد داوای ترک و فارس هم گويا زعمای قوم چوب تو سوراخ مار می گردانند و در اين وانفسای قحط نان و قحط رجال آويزان لحاف ملا شده اند که چه؟ احتمالا خودشان بهتر می دانند و دردم همه این است که در این بالا و پایین کردنها خر برفت و خر برفت و خر برفت ... باری سرت را درد نیاورم ... ارادت خاص ... شاد باشی و دیرزی ... محمد

 E-mail:  m.p.tehrani@gmail.com

 URL:  http://www.alvand4all.persianblog.com/


 نويسنده: مامان و بابا و دخترشون

پنجشنبه، ۱۱ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۶:۰۹

برای اینکه مفهوم واقعی کامنت قبلی ما برداشت شود که گفته بودیم ..مانا فقط يک جرقه شده بود بشکه باروت را قبلا ساخته بودند
...بد نیست مطلبی را که در باره مانا نوشته ایم نگاهی بیاندازید متشکریم

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.behrokh.persianblog.com


 نويسنده: عليرضا

چهارشنبه، ۱۰ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۳۸

اگر انقلاب نشده بود الان بايد سگ های امريکائی رو پرستش می کرديم.
عزيزدلم سوء مديريت ها رو انکار نمی کنم ولی مطمئن باشيد آنچه که مهمه اين که هر پيشرفتی کردیم خودمون کرديم آقای خودمونيم .مشکلات تو هر کشوری هست.متاسفانه بعضی از مسئولين کار نکردند بعضی دزدی کردند و.....اما بعضی ها هم کار کردند.بعضی هم جون دادند.فکر نمی کنم اونائی که جونشونو تقدیم کردنداز کره ماه باشند احتمالا هموطن و ایرانی بودند.(حتی بعضی هاشون هم مسیحی بودند باور نداری برو کوچه های خیابون کریمخان رو ببین).

 E-mail:  adfa2006@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: احمقى نژاد

سه شنبه، ۹ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۰۸

.. آخوندهاي حاكميت سعي دارند تا ملل ايراني را با اصحاب فرهنگ وانديشه درگير نمايند واز آب گل آلود ماهي بگيرند .
برادران وخواهران آذري زبان .. آمر و عامل اصلي اين مسئله و هزاران مصيبت ديگر، فقط حكومت مستبد آخونديسم است و آنها بايد محاكمه شوند و نبايد فرصت داده شود كه اقوام را در تقابل با ركن چهارم دموكراسي قرار دهند ...
حاكميت فعلي درصدد است تا نبرد وجنگ وضديت هويت را در ايران بوجود آورد تا اينگونه قوميت هاي ايراني را سرگرم دعواهاي بين هم نمايند وآنها راحتر وبهتر بتوانند به غارت خود بپردازند؛..
يك رژيم مذهبي كه با ولايت فقيه.. خود را نمايندگان خدا جهت حكمراني بر روي زمين مي دانند ومعتقدند كه در هر حال حق با آنهاست وتفكرات شوم خود را حكم خدائي مي دانند..
قانوني كه در دنياي مدنيت امروز يك مذهب ، يك فرهنگ، يا يك زبان را طرد نمايد وبه يك مذهب و فرهنگ و زبان خاص برتري بخشد در هر كجاي دنيا كه باشد مردود است ونمي توان نام قانون برآن نهاد..
ما ايرانيان آزاده با زبان و فرهنگ و مذهب گوناگون با اتفاق و اتحادمان دست آخوند هاى فاسد و عمال جانى شان را از كشور عزيزمان كوتاه خواهيم كرد.
تا اين رژيم بركشور حاكم است هيچ اهل فكر و انديشه اي در ايران احساس آرامش نميكند ؛
ما حتى نياز به تشكيلات هم ديگر نداريم، چرا كه امروز ايران يكپارچه و همدرد و همرزم بر عليه اينان ميخروشد.
آيا هيچ آزاده اي كه كمترين تفكر آزادي وآزادگي را در سر داشته باشد مي پذيرد تا دست روي دست گذاشت ودر دنياي كنوني به اينگونه حكومتي اقتداء نمود؟
ما همه با هميم.
دستتان را ميفشارم.

 E-mail:  ahmaghinejad@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: کیومرث

سه شنبه، ۹ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۲۹

می گن يه ديوونه يه سنگی داخل چاه ميندازه هزارتا عاقلم نمی تونه درش بياره.
البته مثل اينکه يه خبرايی هست.
چرا بعد از اين که عمو بوش نمی تونه جواب نامه احمدی نژاد رو بده اين اتفاق بايد بيفته؟

 E-mail:  modanaroo@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: الهام

سه شنبه، ۹ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۸:۰۲

موافقم

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://elham13.blogspot.com/


 نويسنده: آرمین گیله مرد

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۲۲

سلام ... فکر کنم کلی اهالی آذربایجان هم قربانی شوند

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://gilehmard.blogspot.com


 نويسنده: آرش

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۲۰

هزار امضاء فراخوان به برگزاری کارناوال دمکراسی و صلح!

۱- فقر، بيعدالتی، خفقان، و ستم جان مردم را به لب شان رسانيده است و حرکت های اعتراضی آن ها آغاز شده است.
۲ - در غياب و يا حضور کمرنگ احزاب سياسی با اراده برای تغيير، اين حرکت های مردمی به بيراهه خواهد رفت و بر رنج های مردم افزوده خواهد شد.
۳ - ضمن احترام به همه گروه ها و احزاب سياسی و تشکل های دانشجويی و تشکر از تلاش های آن ها، بايد اذعان کرد به دلايل مختلف در حال حاضرجنبش آزاديخواهی مردم ايران از يک رهبری فراگير رنج ميبرد.
۴ - به گمان من الگوی امضاء بيانيه توسط شخصيت ها که در موارد مختلف به وقوع پيوسته، تا کنون فراگيرترين مظهر اتحاد ملی بوده است. می توان اين الگو را فعلا جانشين رهبری مبارزات مردم برای برگزاری راه پيمايی های فرا گير مدنی کرد.
۵ - اين که خواست نهايی اين جنبش را چه نامگذاری کنيم - رفراندم، انتخابات آزاد، و ... مهم نيست، چالش بزرگ وادار کردن ولی فقيه به پذيرش آن است. و تسليم شدن او به اتحاد، فکر، برنامه، و تلاش برای انجام اين برنامه نياز دارد.
۶ - پيشنهاد اين است که شخصيت های سياسی، فرهنگی، علمی... طی بيانيه ای مردم را به يک راه پيمايی بزرگ برای دمکراسی و صلح دعوت کنند. اين راه پيمايی بهتر است به صورت يک کارناوال با شکوه با گل و لبخند و موزيک باشد و همزمان در اروپا و آمريکای شمالی هم برگزار شود!
۷ - مردم ايران همراه با شخصيت ها و نخبگان خود به ولی فقيه و ساير هموطنانشان که متاسفانه به دلايل مختلف در چنبره اين ديکتاتوری قرون وسطايی گير افتاده اند اعلام صلح می کنند و از آنان می خواهند که به دمکراسی تن در دهند. چرا که خير همه در آن است.
۸ - اميدواريم ولی فقيه سر عقل بيايد. در غير اين صورت با توجه به واکنش او و تجربيات بدست آمده راه پيمايی گسترده تر برای شب چهار شنبه سوری برنامه ريزی خواهد شد. .. و سالی نو و اميد به روزگاری نو ...

 E-mail:  motherearth1@gmail.com

 URL:  http://www.doust114.persianblog.com


 نويسنده: بابا لنگ‌دراز

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۱۵

کاملاً موافق‌ام.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://glimche.persianblog.com


 نويسنده: بابا لنگ‌دراز

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۱۳

کاملاً موافق‌ام.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://glimche.persianblog.com


 نويسنده: پریدخت

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۰۰

در بلاگ نیوز لینک داده شد.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.blognews.ir


 نويسنده: مامان و بابا و دخترشون

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۴۲

مانا فقط يک جرقه شده بود بشکه باروت را قبلا ساخته بودند

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.behrokh.persianblog.com


 نويسنده: ۴۰تیکه

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۱۵

فکر نمی کنم مشکل ترکا دولت باشه شعار فارس ارمنی روس دشمن ملت تورک نشون میده که این حرکت دخلی به دولت نداره .این حرکت فقط یه حرکت ناسیونالیسمی افراطی و هر گونه مهر تایید زدن در راستای اینکه مخالفت با رژیم به نظر هوشمندانه نمی آد.

 E-mail:  40tike@gmail.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: اميد

دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ ساعت ۰۹:۴۱

درسته هيچ وقت بلايی که سر برادران محمدی در تلويزيون آوردند را فراموش نميکنيم!

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://www.omid66.blogfa.com




Copyright © 2005, Asdollah Alimohammadi. All rights reserved.
Designed by 1saeed.com.