My Danish Blog

« نوشته قبلی

  

صفحه اصلی

  

نوشته بعدی »


بازهم تهدید

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴
هرگاه ما در این وبلاگ از جمهوری اسلامی و یا طرفداران اسلام ناب محمدی مطلبی نوشتیم، عده‌ای که من آنها را اسپم نمی‌دانم بلکه نوکران و گماشتگان جمهوری اسلامی می‌خوانم در کامنت‌هایی که می‌گذارند یا من را تهدید به قتل می‌کنند یا به فحش می‌بندند. جالب است وقتی آی‌پی آنها را چک می‌کنم مشخصا از سه کشور ایران، آمریکا و کانادا هستند. آنها اسپم نیستند حقوق‌بگیران و مزدوران جمهوری اسلامی‌اند که متاسفانه تا حدودی موفق شده‌اند زبان و قلم خیلی از بلاگرها را به سانسور و سکوت بکشانند حتا مستعار نویسان را. این افراد بی‌شهامت که بی‌نشان می‌نویسند اکثرا خود بلاگر هستند و وظیفه دارند بلاگرهای منتقد و معترض را به سکوت وادارند، استراتژی دراز مدت آنها تبدیل وبلاگشهر به گورستان است یا یک رسانه‌ی بی‌بو و بی‌خاصیت. مبارزه و افشای این غلامان حلقه بگوش جمهوری اسلامی وظیفه آندسته از بلاگرهایی است که به سرنوشت و آینده ایران می‌اندیشند.

::: ایمیل :: اسدالله علیمحمدی :: ۱۱:۴۳ :::

LINK  |  Comment 21
دوستان به اين نوشته لينک داده‌اند:

پيام‌هاى زير را براى اين يادداشت نوشته شده:

 نويسنده: مسعود

یکشنبه، ۱۸ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۴:۴۲

سلام اقای اسد

اندکی درنگ در کارت نکن و ادامه بده البته اگر مرد ميدانی بايد طبق گفته خودت نا آخرش بری و بدان که در حال حاضر هم خیلی ها کارت را دنبال میکنند ولی در صورتی که هنوز اندک ترديدی داری فکر ميکنم اگر سياسی نوشتن را کنار بزاريد سلامت روحی و روانی خواهيد داشت اصلا موضوعات زيادی برای نوشتن هست چرا چيز ديگری نمی نويسی.؟

 E-mail:  masoudinbox@yahoo.com

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: زردشت

یکشنبه، ۱۸ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۴:۳۶

درود با یک سپید چشم به راهم آسمانم را خورشیدی کن

 E-mail:  zardosht_ariena@yahoo.com

 URL:  http://www.zardosht.gharieh.com


 نويسنده: يک مسلمان

یکشنبه، ۱۸ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۳:۵۹

............................. واقعا
ای کاش اين جماعت ميدانستند و بعد سخن ميگفتند

 E-mail:  jamee_iran@yahoo.com

 URL:  http://www.shhezbollah.on.to


 نويسنده: سروين

یکشنبه، ۱۸ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۳:۵۳

عمو اسد سلام / خيلی وقت است که سراغم نيومدی گفتم شايد با بيلی مرخصی رفتی اما خوشحالم کردی باز هم پيشم بيا .

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://sarvin-8.persianblog.com


 نويسنده: هرمز ممیزی

یکشنبه، ۱۸ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۳:۳۴

سلام/ اسد جان اسلام و حاکميت دو مقوله متفاوت است و نبايد آنها را يکی بيانگاريم که ايده آل حاکميت همين است و از برکت همين اختلاط و امتزاج بهره ميجويد . اين بار اول نيست در گذشته نيز سلاطين از همين شيوه بارها استفاده کرده و سودها برده اند!

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://hmomayezi.persianblog.com


 نويسنده: نازخاتون

شنبه، ۱۷ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۲۱:۳۲

تنها راه مبارزه با اين ها فقط ادامه دادن و نوشتنه! اينا هنوز فرهنگ " دهنت رو ببند پدر سوخته رو " دارند ديگه چه انتظاری ازشون داريد؟ پس بايد نوشت ...

 E-mail:  nazkhatoun25@yahoo.com

 URL:  http://nazkhatoon.blogspot.com


 نويسنده: ملا حسنی

شنبه، ۱۷ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۴:۳۳

جناب آرمان خان
حرف من و شما و اسد مشترک است منتها من معتقد به یک تفکیک روش هستم. کسی که با نام حقیقی اش مینویسد بهتر است حساسیتها را رعایت کند. تندروی نکند با سرعت مردم جلو برود والا همین مردم با او طرف میشوند.
اما کسی که با نام مستعار مینویسد این محدودیت را نداردو او باید به ریشه بپردازد. حرف دل خود را رک و بی پیرایه مطرح کند
علاوه بر این تفکیک روش- در همین قالب مستعار نویسی باز من یک سری ملاحظاتی را رعایت میکنم که البته سلیقه شخصی است

 E-mail:  mollaincanada_2@hotmail.com

 URL:  http://mollah.blogspot.com


 نويسنده: بهروز

شنبه، ۱۷ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۳:۳۴

سلام . ميبينی اسد جان من اين جور آدما رو می گم . خيلی راحت و بدون دغدغه خاطر اين برچسب رو به من چسبوندند که من جيره خوار نظام هستم . حالا بيا و درستش کن . آرمان جان در پاسخ بايد بگم که : اولا اين پست "خامنه ای را مظلوم دانسته و دوستش دارید !!!" کجاست که من روحمم ازش خبر نداره . ثانيا من هنوز به اون درجه از علم و اجتهاد نرسيدم که فتوا صادر کنم و ضمنا به نظر شما جور در میاد که یه نفر از یه چیز سود ببره اون وقت بیاد و با اون مخالفت کنه ...نه حق داره از جايی که سود می بره پشتيبانی کنه يا نه ؟ (خواهشا از دید عقلانی جواب این سوال رو بدید نا با اون دیدی که فعلا دارید )...ادامه این بحث رو می زاریم واسه اونا که منفعت داره.. سوما من کی تلویحان تهدید مزدوارن را شرعی اعلام کردم ؟ ( تا اونجایی که دارم میبینم نوشتم کشکه ...بابا تو روز روشنم ..... ) چهارم: نوشتی با مرامتان آشنا هستیم ...(خوشبختیم...!) پنجم : فکر کنم اگه نظام عوض بشه و احیانا خدای ناکرده شما يه مسوليتی توی اون نظام قبول کنيد من بايد گورمو بکنم چون خيلی راحت منو به عنوان يه مزدور معرفی می کنيد و آخر و عاقبت يه مزدور هم که مشخصه (بابا صد رحمت به اینا که لااقل تا یه کاری نکنی تو رو مزدور صدا نمی کنن ...ولی در مورد شما چون من با عقاید شخصی شما مخالفم مزدورم ) ششم : در مورد آزاد اندیشانی مثل شما (البته اینم مشخصه که کشکه) داره خيلی چيزا برام مشخص می شه (خدا به داد ایران برسه اگه به یه مقام اجرایی برسید..!) هفتم : چرا نه ايميل و نه آدرسی چيزی از خودتون نمی زاريد هشتم : اين چيزی که گفتيد نظر و عقيده شماست و به هر حال قابل احترام ولی بايد به عرضتون برسونم که کاملا در اشتباهيد ....

 E-mail:  behruz.behruzi@gmail.com

 URL:  http://behrouz.bushehr.ws


 نويسنده: آرمان

شنبه، ۱۷ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۰۰:۱۱

جناب بهروز،

فکر نکنم کسی شما را فقط بخاطر یک نظر ساده ("۷۰ میلیون مخالف...") جیره خوار نظام معرفی کرده باشد. شما اگر همین پُستتان و آن یکی که "خامنه ای را مظلوم دانسته و دوستش دارید !!!" را جلوی بچه کلاس دوم دبستان هم بگذارید, فورن تشخیص به منبع جیره شما خواهد داد. مخصوصن اونجایی که فتوی صادر میکنید: "هر کس از نظام منفعت ببیند (ترجمه فارسی: مزدور نظام باشد) حق دارد از آن طرفداری کند !!" و تلویحان تهدید مزدوارن را شرعی اعلام میکنید.

لطف کنید باز هم در این سطح مضحک از خامنه ای و نظام خرافیش طرفداری کنید. مطئمن هستم شما هم به تهدید و چماق ختم میشوید. با مرامتان آشنا هستیم.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: آرمان

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۲۲:۲۰

جناب ملاحسني،

با شما صد در صد مخالفم. اینکه "باید قبول کنیم که خرافه در تار و پود عوام ریشه تندیده" صحیح ولی اینکه باید دست روی دست گذاشت و تماشا کرد، کاملاً غلط است. وظیفه من شما که عقلمان میرسد که خرافه چیست، اینست که افشا گری کنیم و الا این خرافه نسل به نسل منتقل میشود.

به "حساسیت ها" اشاره کردید که همان خطوط قرمز و آبی هایی هستند که خرافات را زنده نگاه میدارند. از شما که بلاگتان ۲۴ ساعته مسلمانان را مسخره میکند، بعید است که چنین محافظه کارانه صحبت کنید. اگر از این گوشکوبی که منطقش فقط تهدید و چماق است بپرسید خود شما هم آنور خط قرمز قرار دارید. دلیل اینکه شما تهدید نشده اید اینست که از اسم مجازی استفاده میکنید و هویتان ناشناخته است.

ما آزاده اندیشان دو راه بیشتر نداریم. یا باید شاهدِ ساکتِ خرافه گری این گوسفندان باشیم و یا اگر سعی در نقد و افشا گری داریم، باید از خطوط قرمز و آبی تا آنجا که میتوانیم، عبور کنیم. البته این یک امر نسبی است و در اشخاص مختلف هم فرق میکند.

در حقیقت نقدی که ریشه ای نباشد به درد لای جرز میخورد و نتیجه اش همان اسهال طلبی خاتمی و سروش است که شیره بر سر خودشان میمالند.

اگر شما مخالف خرافه هستید و میخواهید آنرا نقد کنید باید به ریشه آن اشاره کنید و گرنه هرس کردن شاخ و برگ ها اثر چندانی ندارد و دوباره از ریشه قبلی جوانه میزند.

توجه کنید که من از شما و هیچکس نمیخواهم که خطر کند و تیشه به ریشه این فساد بزند،‌ ولی از شما خواهش میکنم که "سپر بلای" خرافات نشوید.

کسروی یک احمق نبود ! کسی بود که از جامعه خودش ۲۰۰ سال جلوتر بود و من و شما بعد از ۱۰۰ سال او را خواهیم شناخت. یکی جانش را خطر میکند و کسروی میشود و از خود نام نکو جای میگذارد و دیگری مثل خاتمی بخاطر "حساسیتش" ! به نظام، بیضه خامنه ای را میلیسد.

طبق این استدلال شما گنجی هم یک احمق است که به "حساسیت ها" پشت کرد و افشا گری کرد !

اگر زخمم را درمان نمیکنی برویش نمک نباش !

اگر قرار باشد آزاده اندیشان بنا بر فتوی شما افشا گری ریشه ای نکنند خرافه هم کنترل نخواهد شد. فحشا، جنایت، بیماری و اعتیاد از قدیم بوده و تا ابد هم خواهد بود،. خرافه هم وضعش همین است. وظیفه من و شما نیست که تمام افراد را از خرافه نجات دهیم. مثلا یک گوشکوبی که در فیضه قم مشغول لواط با آخوندان است احتیاجی به افشای من و شما ندارد ولی کسانی میباشند که در حال تحقیق و پیدا کردن حقیقت هستند و اگر من و شما حقایق را نگوییم در حقشان جفا کرده ایم.

در ضمن من با این نظر که این تهدید کنندگان همه از مزدوران ج.ا. هستند هم مخالفم. بعضی از اینها مزودر سیا و بوش هستند که به جای بحث منطقی به تهدید و مشت و جفتک روی میاورند که بگویند که "مسلمان منطق ندارند و فقط زبان زور سرشان میشود". بنابراین شخصاً از این گوشکوبی که تهدید کرده تشکر میکنم که ماهیت مسلمانان را این قدر صریح و سریع مشخص کرد. اول بحث که سعی کرد به روش آدمها (بحث منطقی) قدرت جماع محمد را شرعی جلوه دهد با خود گفتم که چقدر طول میکشد که زبان اصلی او را از دهانش بیرون بکشم ؟ فکر نمیکردم این قدر زور جواب بدهد !

موفق باشید.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  وارد نشده است


 نويسنده: ملا حسنی

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۲۰:۳۷

اسد جان
قبوال کن که تقصیر خودت هم هست. آخه مگه نمی دونی دین و اعتقادات مذهبی چقدر ریشه عمیقی در جان و فکر ایرانیان دارد؟ اگر این واقعیت رو قبول نداری یه سری برو جمکران ببین چه خبره؟ برو امامزاده صالح میدان تجریش. برو ببین چه تیپ آدمهایی میان اونجا. اونها که همه مزدور نیستند. کسانی هستند مثل ننه بزرگ من یا عمه بلوچ یا دخترخاله و پسر عموی دیگری. روز عاشورا برو توی خیابون ببین چه خبره همه دوستا و فامیل و آشنایون و حتی رفقای دانشگاهی ات رو میبینی که روی شاانه پیراهن مشکی شان گل زده اند. نمی خواهم بگویم اینها درست است یا غلط. نمیخواهم بگویم ما درست فکر میکنیم یا آنها . میخواهم بگویم ما واقعیت نفوذ مذهب را در لایه های مختلف مردم را باور نمیکنیم. سخن شما هرچند هم درست باشد بنظر من نباید طوری مطرح کرد که خود را رو در روی اعتقادات مردم قرار داد. واضح تر بگویم فرض کنید حکومت اسلامی همین فردا سقوط کند و برود توی زباله دان تاریخ. آیا شما فکر میکنید میشود خرافات و عقاید کهنه مردم را علنا نقد کرد؟ همین مردم جلو روشنفکرهایی که بخواهند اعتقادات غلط آنها را خدشه دار کنند میگیرند. مگر در تاریخ نخوانده ایم که احمد کسروی را چه کسانی کشتند؟
خلاصه کنم: یک روشنفکر که دلش برای کشورش میسوزد و از وجود افکار و باورهای غیر عقلانی در بین مردم ناراحت است باید حساسیتهای مردم را به آن باورها درنظر بگیرد والا رو در روی مردم قرار میگیرد.
رعایت حساسیت به معنی خودسانسوری و ترس از بیان حقیقت نیست. به معنی قبول و تسلیم در برابر تهدیدهای جاهلان هم نیست. بلکه منظور این استکه لازم نیست شما اره بدست بگیری و بسراغ درخت خشکیده افکار مردم بروی- کافی است خشک بودن را بفهمانی خودشان اره خواهند گرفت و اینکار را خواهند کرد
اینجاست که مستعارنویسی به کمک شما می آید.

 E-mail:  mollaincanada_2@hotmail.com

 URL:  http://mollah.blogspot.com


 نويسنده: نارنج

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۷:۱۵

سلام. خانم شرف سوال به جايی پرسيدن. کاش مصاحبه ها رو بازم وقت کنينو شروع کنين.

 E-mail:  naarenj8@yahoo.com

 URL:  http://www.naarenj8.persianblog.com


 نويسنده: بیلی و من

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۴۹

حميد عزيز من مدتها و سالهاست تهديد مي‌شوم نه تنها از طرف مزدوران ايرانی جمهوری اسلامی بلکه نوکران عرب و پاکستانی آنها در دانمارک. پليس دانمارک از من بارها خواست تا از اينجا به محلی ديگر کوچ کنم پاسخ من نه بود به آنها گفتم اين جماعت همين را مي‌خواهند. اگر من از اينجا بروم موفق شده‌اند. بنابراين راهی که من انتخاب کرده‌‌ام تا آخرش خواهم رفت تاسف من بيشتر بخاطر آندسته از بلاگرهايی است که دستها را بعلامت تسليم بالا برده‌اند.

 E-mail:  assda@gmail.com

 URL:  http://www.mebaily.com/


 نويسنده: حميد/ميداف

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۳۴

اسد عزيز،
دو سه روز است موجود ي با اسامي مختلف از جمله نام مستعار ؛ سهند ؛ با آي - پي شماره 216.165.146 از شهر Madison ايالت Wisconsin کامنت هاي بي شرمانه از جمله فحاشي به فاميل و ناموس من در نظر خواهي وبلاگم مي نو يسد به انضمام توهين به شخص تو و وقتي همان ساعت وبلاگ تورا باز مي کنم آن توهين ها را که در وبلاگ من به تو نسبت داده است آنجا هم مي بينم. من چون طبق عادت هميشگي صبح زود بيدار مي شوم، پس از ياد داشت آي پي و محل سکونت اين هموطن مريض، آن مزخرفات را از وبلاگم حذف مي کنم . من نيز مثل تو معتقدم اگر اين هموطنان ايرادي به نوشته هاي ما دارند راه انتقاد باز است با انتقاد سالم هم برارزش نوشته ها ي خود مي افزايند و وجهه خودرا در نظر خوانندگان بالا مي برند و هم ما را، اگر در انتقادمان راه خطا رفته ايم، روشن مي کنند. ما که با کسي پدر کشته گي نداريم درد همه ما ايران است، هدف همه ما آسايش و سربلندي خانه پدري است ! فحاشي و هتاکي و تهديد کدام درد را دوا مي کند ؟ از نوشته هاي آن کس که امروز در نظر خواهي ات به اصطلاح خودش تهديد نامه نوشته بود مشخص بود که حتا همان آخوند هاي حاکم هم به تعادل روحي اين موجود ات مشکوکند و دستکم براي خودشان ارزشي قايلند و مايل نيستند با اين پهن ها در يک توبره ريخته شوند ! من فکر مي کنم اين افراد بيشتر به عدم تعادل روحي دچارند و مبتلا به مرض سي شو فرني هستند تا مزدور و ذوب شده درولايت مطلقه فقيه ! اين آقايي که با نام مستعار سهند فحش مي نويسد قريب يکسال است که به اين مرض دچار است ومن کامنت ها و هتاکي هايش را با همين نام در وبلاگ هاي معروف ديگر هم ديده ام. اوبيشتر به سراغ وبلاگ هايي مي رود که در نظر اکثر خواننده گان داراي وجهه اي مثبت و معروفيتي مردم پسند هستند و سعي مي کند به اين طريق وجود بي مصرف خويش را مطرح کند! طاعت ار دست نيايد گنهي بايد کرد. همان به تر که هنگام برخورد با اين گاز هاي متعفن دماغمان را بگيريم و رد شويم اما مزيد احتياط و براي معرفي اين تپاله ها به ديگرهموطنان، پيشنهاد مي کنم مشخصات و آي پي شان را در نوشته ها عريان کنيم .
مي خواستم ياد داشتي جداگانه در وبلاگم به اين موضوع و اين مرض روحي تعداد بسيار اندکي از هموطنان اختصاص دهم. ولي ديدم تو خودت حق مطلي را به تر از من ادا کرده اي.

 E-mail:  sclsaf@gmail.com

 URL:  http://midaf.blogfa.com


 نويسنده: بیلی و من

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۳۲

آقای بهروز اين مسلمانانی که ما ديده‌ايم اهل گفتگو نيستند. شگفتا ما از هر مسلمانی پرسيديم گفت اين که ديگران مي‌گويند و می‌کنند اسلام نیبست. زمانی که مذهبی سياسی مي‌شود و بدنبال قدرت است بايد پيه همه چيز را به خود بمالد. جالب است امروز روشنفکران غرب، اسلام را به چالش کشيده‌اند کاری که مي‌بايست روشنفکران کشورهای اسلامی همت کنند.

 E-mail:  assda@gmail.com

 URL:  http://www.mebaily.com/


 نويسنده: شهلا شرف

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۲۰

سلام اسد خان. به نظرم می رسد که این انتقادناپذیر بودن با عده ای از ما ایرانیان عجین است. حزب اللهی و چپ ندارد. من هم تابستان ۲۰۰۵، از این به قول شما اسپم ها، دریافت می کردم. پس از نوشتن مطلبی ادبی-سیاسی راجع به کنفرانس برلین. بگذریم که ۴ ۵ تا مقاله ی سراسر توهین به من در سایتهای مختلف درج شد، از کامنت و ایمیل هم کم نمی آمد. بعد از آن نوشته ۲ رقم شکایت از من صورت گرفت، که البته هر دو بی اساس بود و فقط خرج وکیل روی دست شاکیان ماند. من دلیلی برای مطرح کردن این شکایتها در وبلاگ ندیدم، اما کامنتهایی که به این شکایت ها اشاره می کردند، سعی در عمومی کردن این مسئله داشتند. شما خودتان در اروپا زندگی می کنید و می دانید چقدر ژورنالسیستها آزادی ِ بیان دارند. قضیه آنقدر ساده بود که من حتی مجبور به استفاده از وکیل هم نشدم و با نوشتن ِ مجموعن ۳ نامه به دو شاکی مسئله حل شد. یعنی وکلا متوجه شدند، در دادگاه هیچ شانسی ندارند. بگذریم. بعد از پایان این قضایا مطلبی نوشتم تحت عنوان زنده باد آزادی و خواستم در وبلاگ بگذارم. ولی باور کنید ترور روانی ِ یکی از نزدیکان من، توسط این آدمها، آنقدر شدید بود، که من به خاطر آن عزیز از پست ِ مطلب جدید صرف نظر کردم. بله، این هم از غیر دولتی ها. ضمنن، چرا مصاحبه با بلاگرها را ادامه ندادید؟ ایده ی جالبی بود.

 E-mail:  وارد نشده است

 URL:  http://titusbogen.blogfa.com


 نويسنده: بهروز

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۱۳

ببينيد من هم اين يادداشت رو و هم يادداشت قبلی رو (به همراه نظرات ) خوندم . من می گم نبايد به هر کسی انگ جيره خوار يا نوکر نظام بودن رو زد . به هر حال اون شخص شايد از روی عقيده خودش اينا رو نوشته . (در مورد قتل ٬ خیلی ضایعست که کشکه ...در مورد فحش ناموسی هم من هیچ ربطی به اسلام و این حرفا نمی بینم و همیشه همچین چیزی بوده و هست و خواهد بود )

 E-mail:  behruz.behruzi@gmail.com

 URL:  http://behrouz.bushehr.ws


 نويسنده: بیلی و من

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۵:۰۸

مي‌بينيد آقای بهروز شما حتا اين ياداشت کوتاه بنده را با دقت نخوانده‌ايد. من مخالف انتقاد نيستم مگر اينکه در فرهنگ شما فحش ناموسی يا تهديد آدم که فلان و بهمانت مي‌کنيم بخشی از انتقاد اسلامی باشد.

 E-mail:  assda@gmail.com

 URL:  http://www.mebaily.com/


 نويسنده: بهروز

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۴:۲۵

سلام . نمی دونم چرا شماها که اين قدر ادعای آزادی بيان رو داريد تا به يه نظر مخالف بر می خوريد کفری می شيد . مثلا قبلا يه جا خوندم که نوشته بود ۷۰ ميليون ايرانی مخالف نظام فعلی هستند و منم در کامنت دونی اون وبلاگ نوشتم:؛ فکر نمی کنی اين طور نباشه ؟؛ فقط همين . يارو اومده بود در جواب نوشته بود که ٬ من يکی از جيره خواران و نوکران نظام هستم . حالا حکايت شما شده . يعنی هر کس با عقايد شما موافقه آدم درست و عاقلی هست ولی وای به حالی که اون آدم عقيده ای مخالف شما داشته باشه می شه يکی از جيره خواران نظام (به معنی لکه ننگ در جامعه متمدن امروزی). آقا اصلا بذار خيلی صريح بگم که : شما چون از اين نظام ضرر و زيان ديدين مخالف اون هستين ولی اون کسايی که اون مطالب رو نوشتن (همون جیره خوارا) چون از اين نظام سود می برن با اون موافق هستن . پس چرا سعی دارين فقط خودتون (مخالفان نظام فعلی) رو به حق جلوه بدين . بدبختی ایران امروز ما اینه که اکثر کسایی که ادعای آزادی بیان و روشنفکری رو دارن تا اونجایی که عقاید دیگران موافق میل حضراته خیلی روتین عمل می کنند ولی تا عقیده ای مخالف خودشون دیدین با نگاه عاقل اندر سفیه و با شدید ترین لحن اونو می کوبونن و این یعنی اینکه در صورت رفراندوم و تغییر نظام فعلی یه سری آدم خودخواه جای اونا رو پر می کنن و چه بسا وضعیت از این هم بدتر نشه ...

 E-mail:  behruz.behruzi@gmail.com

 URL:  http://behrouz.bushehr.ws


 نويسنده: نیما نیلیان

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۳:۵۴

سلام آقای علیمحمدی،
جمهوری اسلامی بهتر از این پرورش نمی دهد،
البته من فکر می کنم نباید بهشان توجه کرد، چون آنها همین را می خواهند، یعنی اینطوری ارضای روحی می شوند، مریضند دیگر.
اگر جواب نگیرند خودشان خاموش می شوند.
موفق باشید و همینطور مواظب سلامتیتان.

 E-mail:  crazy.super8@gmail.com

 URL:  http://nilian1807.blogspot.com/


 نويسنده: آونگ خاطره های ما

جمعه، ۱۶ دی، ۱۳۸۴ ساعت ۱۲:۲۳

سلام. خسته نباشید .گوشتان با اين حرفها پر باشد اسد آقا . کسی که تهديد می کند ، هيچ کاری ازش بر نمياد . مطمئن باشيد . اين ها مريض هستند و درمان هم نمی شوند . شاد باشيد و برقرار . راوی

 E-mail:  raavi39@yahoo.com

 URL:  http://www.aavang.blogfa.com/




Copyright © 2005, Asdollah Alimohammadi. All rights reserved.
Designed by 1saeed.com.